top of page

İPTAL VE İADE KOŞULLARI

    İptal ve iade süreçlerimiz hakkında merak ettiğiniz her şeyi burada bulabilirsiniz! 🎯 Amacımız hem sizin hem de bizim emeğimizi ve zamanımızı en iyi şekilde koruyarak adil bir süreç sunmak. 😊

Öncelikle, iptal işlemi ancak uzmanımız çalışmaya başlamadan önce gerçekleştirilebilir. Eğer sipariş verdikten sonra ilk 5 saat içinde iptal talebinde bulunursanız, işleminizi hızlıca durdurup ödemenizi iade edebiliriz. Ancak uzmanımız çalışmaya başladıktan sonra süreç değişiyor.

Eğer aldığınız hizmetle ilgili bir sorun yaşarsanız, ilk olarak revizyon hakkınızı kullanmalısınız. Çünkü biz, sizin memnuniyetiniz için elimizden geleni yapıyoruz ve olası eksiklikleri gidermek adına revizyon mekanizmasını devreye sokuyoruz. Eğer revizyonlarla istenen sonuca ulaşamazsak, iade ya da kısmi iade gündeme gelebilir. Ancak bunun da bazı koşulları var! 📝

 

Örneğin, en son revizyonun tesliminden itibaren en fazla 3 gün içinde iade süreci başlatılmalı. Daha uzun süre geçmişse, çalışmanın üzerinden çok fazla değişiklik yapılmış olabileceği için maalesef iade sağlayamıyoruz.

Peki, iade sürecini nasıl başlatabilirsiniz? Çok basit! 🙌 İlk iletişim kurduğunuz müşteri temsilcimiz ile görüşerek başvurunuzu yapabilirsiniz. Yani, hangi kanaldan bize ulaştıysanız, o kanal üzerinden iade sürecini başlatabilirsiniz. Hızlı ve kolay!

Ödemenizi nasıl yaptıysanız, iadenizi de aynı yöntemle gerçekleştiriyoruz. Eğer kredi kartıyla ödeme yaptıysanız, geri ödemeniz yine kredi kartınıza yapılır. Havale/EFT ile ödediyseniz, aynı şekilde banka hesabınıza geri ödeme sağlanır. Ayrıca, içinizi rahatlatmak için belirtelim; hiçbir ek kesinti uygulanmaz! Yani paranızın tamamını alırsınız. 💰💡

İade işlemleri en fazla 2 iş günü içinde tamamlanır. Yani sürecin hızlı ve pratik olması için elimizden geleni yapıyoruz. Ancak, burada önemli bir nokta var: Eğer sorun, müşterinin eksik veya belirsiz bilgi vermesinden kaynaklanıyorsa, iade sağlanmaz. Eğer müşteri taleplerini net bir şekilde belirtmiş ancak bu talepler karşılanmamışsa, önce revizyon süreci devreye girer. Revizyon sonrası hâlâ beklentilerinizi karşılayamazsak, o zaman iade ya da kısmi iade sürecine geçiyoruz.

Bu noktada, Türkiye'deki tüketici haklarını da göz önünde bulundurduğumuzu bilmelisiniz. 📜

 

Kişiye özel hazırlanan hizmetler, 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve ilgili mevzuatlar kapsamında iade edilemez.Ancak biz Dermanlık olarak, sadece yasal zorunlulukları değil, müşterilerimizin memnuniyetini de önemsiyoruz. Bu yüzden yukarıda belirttiğimiz koşullar dahilinde adil ve şeffaf bir iade politikası sunuyoruz.

Son olarak, tüm iptal ve iade işlemleri Türkiye Cumhuriyeti yasalarına tabidir. 🇹🇷 Bu yüzden her iki tarafın haklarını güvence altına alarak en adil süreci yürütmeye çalışıyoruz. Siz de gönül rahatlığıyla hizmetlerimizden yararlanabilir, her aşamada bizimle iletişime geçebilirsiniz. 💬

 

Unutmayın, önceliğimiz her zaman memnuniyetiniz! 🥰

Herhangi bir sorunuz olursa bize ulaşmaktan çekinmeyin! 🚀

bottom of page